Campaneta, la ning-ning

Us presentem la cançó de la Campaneta la ning-ning que hem estat treballant aquest primer mes de classes.

Amb aquesta cançó treballem:
- la memorització del cant i la lletra 
- l'atenció i concentració a uns determinats gestos vinculats amb la lletra de la cançó
- la distinció entre pulsació i ritme: fem sonar la campaneta portant la pulsació mentre cantem la cançó a un altre ritme

A banda dels valors musicals, també treballem valors socials com ara:
- respectar el torn
- fer silenci durant les interpretacions dels companys
- deixar o agafar la campaneta només quan és el nostre torn


Àudio



Vídeo











Lletra:

Campaneta la ning-ning
jo l'amago, jo l'amago,
campaneta la ning-ning
jo l'amago, jo la tinc.

Si la tinc no la tindré,
campaneta, campaneta,
si la tinc no la tindré,
campaneta amagaré.