Xerrada "La pedagogia de grup"

Dirigida a professors d'instrument d'escoles de música i conservatoris

Amb motiu de la publicació del llibre "La pedagogia de grup", oferim una xerrada a càrrec de l'autora, Cèlia González, on s'exposaran els fonaments i estratègies d'aquesta metodologia. La xerrada va dirigida a escoles de música i conservatoris i s'adapta a la realitat de cada centre, tant si es tracta de començar des de zero, com si la metodologia ja està implantada però es vol fer un pas més enllà.
La xerrada consta de contingut teòric i pràctic. Es presentaran diverses activitats que es poden dur a la pràctica amb qualsevol instrument.

El preu de la xerrada és de 100 € (desplaçament no inclòs)
Si esteu interessats, podeu contactar a: infomusicaltraining@gmail.com



Charla sobre "La pedagogía de grupo”

Dirigida a profesores de instrumento de escuelas de música y conservatorios

Con motivo de la publicación del libro "La pedagogía de grupo", ofrecemos una charla a cargo de la autora, Cèlia González, donde se expondrán los fundamentos y estrategias de esta metodología. La charla va dirigida a escuelas de música y conservatorios y se adapta a la realidad de cada centro, tanto si se trata de empezar desde cero, como si la metodología ya está implantada, pero se quiere dar un paso más allá.
La charla consta de contenido teórico y práctico. Se presentarán varias actividades que se pueden llevar a la práctica con cualquier instrumento.

El precio de la charla es de 100 € (desplazamiento no incluído)
Si estáis interesados podéis, contactar en: infomusicaltraining@gmail.com